آسمانی شدن سردار ایران و اسلام

جامعه ایران و مسلمانان جهان در شوک شهادت حاج قاسم سلیمانی به سر می برند .

با انتشار خبر شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی مسئولان و مقام های ارشد سیاسی و نظامی پیام های تسلیت منتشر کردند که وزیر نفت و معاونان او نیز به نوبه خود در غم از دست دادن مالک اشتر ایران سردار دلها پیام های تسلیتی را انتشار دادند

زنگنه : ملت ایران سردار بزرگی را از دست داد

پیام تسلیت مسعود کرباسیان  مدیر عامل شرکت ملی نفت

حاج قاسم سلیمانی سردار ایران و اسلام آسمانی شد. سردار حاج قاسم دل در گرو حفظ و اعتباربخشی به این آب و خاک داشت. شهادت برازنده چنین مردی بود که لحظه‌ای قلبش برای غیر وطن و دین نتپید. روح بلندش در کنار دیگر شهدای اسلام آرام گرفت.

متن تسلیت  بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران را با تاسف و اندوهی جانکاه همراه کرد.

برکات پرشمار این سردار سرافراز در یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر از یاد و خاطر این مرز و بوم نخواهد رفت.

پیوستن این شهید سربلند به یاران شهیدش را که آرزوی دیرینه وی بود، به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر، علو درجات و هم‌نشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

حسن منتظر تربتی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

اینجانب و کارکنان  شرکت ملی گاز ضمن تسلیت این ضایعه به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده بزرگوار ایشان و همه مجاهدان راستین راه حق، پیمان می‌بندیم که در سایه امنیتی که به برکت خون شهید سردار سلیمانی و هم‌سنگرانش پدید آمده همچنان با ثبات قدم به تلاش خود برای سرافرازی و پیشرفت ایران عزیز ادامه داده و باعث ناامیدی دشمنان این خاک شهیدپرور خواهیم شد.

پیام تسلیت علیرضا صادق آبادی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عند ربهم یرزقون

ما متوقف نمی‌شویم؛ این پیام همه ما ایرانیان به کسانی است که سال‌هاست ترور و تروریسم در دستان آلوده‌شان پرورش یافته است. با شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، نه ما متوقف می‌شویم و نه راه شهادت. او مرد خدا بود و شهادت هنر مردان خداست.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ صنعت پالایش و پخش، شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. ان‌شاءالله خداوند همه ما را در ادامه راه و مسیر آن شهید والامقام یاری فرماید.

(بازدید 7,850 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx