شرايط و الزامات استفاده از سايت پترولیوم

Petroleum logo

شرايط و الزامات استفاده از سايت پترولیوم

 

وب سايت “پترولیوم” براى جمع آوري و اطلاع رساني مهمترين اخبار حوزه صنعت نفت ایران(نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش) در فضاي مجازي به زبان فارسي ايجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سايت مشروط به رعايت شرايط و الزامات ذيل و قوانين ذکر شده، مى‌باشد. شما با ورود به سايت و مرور سايت، بدون هيچگونه محدوديت و شرطى “شرايط و الزامات” را پذيرفته و اقرار مى‌نماييد که هرگونه توافق ديگرى بين شما و سايت “پترولیوم” در اين زمينه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “شرايط و الزامات” لازم است بلافاصله استفاده از اين سايت را متوقف نماييد.

 

  شرايط و الزامات

 

  • با وجود آنکه دقت و تلاش معقول در جهت مميزي اطلاعات جمع آوري شده در سايت بکار رفته است اما به هيچ وجه نميتوان دقت و صحت آنها را تضمين يا ادعا نمو‌د. بنا بر اين سايت “پترولیوم ” هيچگونه تعهد و يا مسئوليتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوري شده از سايتها ، اشخاص و يا شرکت‌ها را به عهده نمي‌گيرد.
  • استفاده ، مرور و جستجوي شما در سايت با مسئوليت شخصى خود شما صورت مى‌گيرد. سايت “پترولیوم” تعهدى در قبال خسارات مستقيم، اتفاقى، تبعى، غير مستقيم و کيفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سايت ندارد.
  • مسئوليت مستقيم آگهي‌ها، با آگهي دهندگان آن مي‌باشد و صحت و سقم آن توسط سايت ” پترولیوم ” ادعا و يا تضمين نمي‌شود.
  • مطالب مندرج در آگهي‌ها ممکن است توسط آگهي دهندگان بصورت مداوم تغيير کند و يا به روز شود. در اين زمينه سايت ” پترولیوم “، هيچ گونه مسوليتي در قبال هر نوع آگهي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و اين سايت صرفا نمايش دهنده مطالب درج شده توسط آگهي دهندگان مي‌باشد.
  • سايت ” پترولیوم ” در مقابل اطلاعات سايتهاي ديگرى که با اين سايت مرتبط باشد، لينک داده شده باشد و يا لينک آن در سايت قرار داشته باشد، مسئول نيست. اين سايت‌ها توسط اشخاص و يا شرکت‌هاي ديگرى غير از سايت ” پترولیوم ” ايجاد شده‌اند. سايت ” پترولیوم ” بعنوان ناشر يا مروج مطالب مندرج در اين سايت‌ها عمل نمى‌کند.
  • سايت ” پترولیوم ” به هيچ سازمان، نهاد و تشكل عمومي ، دولتي و نيمه دولتي وابسته نيست و بصورت خصوصي اداره مي شود و تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به ” پترولیوم ” مي باشد.
  • ارائه خدمات يا نرم افزارهاي رايگان باعث ايجاد حقي براي كاربر يا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم، سايت ” پترولیوم ” مي تواند با صلاحديد خود از ارائه خدمات رايگان به كاربر خودداري نمايد.
  • اخبار، اسناد و مدارك موجود برروي اين وبسايت ممكن است شامل اشكالات تحريري يا غيرعمدي باشد. اما ما اين حق را براي خود محفوظ ميداريم كه در هر زمان و در صورت صلاحديد خود ، نسبت به رفع هر نوع اشكال و يا حذف قسمت يا قسمت هائي از سايت اقدام نماييم. سايت ” پترولیوم ” ممكن است هر نوع تغييرات ديگر را كه لازم بداند در سايت و مواد اطلاعات ، محصولات ، برنامه ها ، خدمات و يا قيمت ها (در صورت موجود بودن) و اخباري كه در اين سايت شرح داده شده اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.
  • هرگونه سوءاستفاده از نام وب سايت ” پترولیوم ” و خدمات مرتبط ممنوع مي باشد.
  • قوانين جمهوري اسلامي ايران بر تعبير، تفسير، اجرا و تأثير اين توافق نامه حاکم خواهند بود.
  • چنانچه شما نگراني و يا نکته اي مبهم در اين موافقت نامه مشاهده مي‌نماييد، و نياز به تماس با ” پترولیوم ” در جهت توضيحات کامل تر و يا ايجاد شفافيت بيشتر مي كنيد لطفا به وسيله “صفحه تماس با ما” با ما در ارتباط باشيد . ” پترولیوم ” سعي مي كند در کمترين زمان ممکن ،نسبت به رفع نگراني و مشکل به وجود آمده اقدام نمايد.
  • سايت ” پترولیوم ” مى تواند با به روز کردن شرايط استفاده از وب سايت، در هر زمان اين “شرايط و الزامات” را مورد تجديد نظر قرار دهد. شما مقيد و متعهد به چنين تجديد نظرهايى هستيد و بنابرين لازم است هر از چند گاهي از اين صفحه ديدن نماييد تا از شرايط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شويد.