آتش زدن 80 فروشگاه‌ زنجیره‌ای در اغتشاشات بنزینی (آخرین اخبار صنعت نفت)– اختصاصی

۲9 آبان ۱۳۹۸

آتش زدن 80 فروشگاه‌ زنجیره‌ای در اغتشاشات بنزینی

170 میلیارد تومان خسارت وارد شد

این گزارش می‌افزاید بر اساس اطلاعات واصله حدود 80 فروشگاه زنجیره‌ای در مناطق مختلف کشور بین 50 تا 100 درصد تخریب شدند بطوری که آشوبگران یا در ابتدا اجناس موجود در فروشگاه‌ها را غارت و تخلیه کرده و سپس فروشگاه را آتش زده‌اند و یا فروشگاه‌ها را با اجناس موجود بطور کامل آتش زده‌ و تخریب کرده‌اند.

گرمابخشی به خانه‌ها با پایداری شبکه گاز

مصرف گاز کل کشور به مرز ۷۰۰ میلیون مترمکعب رسید

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: با مصرف ۶۹۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در داخل کشور رکوردی تازه‌ در مصرف این سوخت پاک ثبت شد.

سهمیه‌بندی بنزین مرهمی بر تن محیط زیست است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: روزانه حدود ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در ایران مصرف می‌شود و بر همین اساس هم‌اکنون صنعت خودرو از عمده‌ترین عوامل آلودگی زیست محیطی در سطح کشور است.

نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه براساس قانون دولت باید در بستر زمان مسیر واقعی شدن قیمت حامل‌انرژی را دنبال می‌کرد، گفت: اما نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک‌آور بود.

زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان تغییر کرد

زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان در اهواز  که قرار بود 2 تا 6 برگزار شود به ۲۲ تا ۲۵ آذرماه موکول شد.

نظر معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره ایجاد مکان مشخص برای اعتراض مردم

لعیا جنیدی  ، معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی، گفت: در عمل همیشه برای تحقق این اصل قانونی چالش وجود داشته است.

 

 

(بازدید 10,856 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx