مجمع سالانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

تلویزیون صنعت نفت تقدیم می کند

جعفر ربیعی در مجمع سالانه هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه پارسال با تولید ۱۹.۶ میلیون تن رکورد تولید شکسته شد، از بهره‌برداری دست کم ۶ طرح جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد: ساخت دو مگا پروژه در ماهشهر و عسلویه آغاز شده است.

مدیرعامل گروه صنايع پتروشیمی خلیج‌فارس با تاکید بر اینکه پارسال با وجود نفت ۴۰ دلاری سودآور بوده‌ایم، تصريح کرد: برخی ها در فضای مجازی ایرانی نیستند، پارسال باسف زیان‌ده بوده و سابیک معادل ۴۰ درصد هلدینگ هم سودآوری نداشته است.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد:
فارس، مقام اول بیشترین مبلغ سود خالص در بین شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران را کسب کرد/ افزایش ۱۴۸ درصدی سود خالص عملیاتی فارس/ رکورد صادرات را تا پایان سال می‌شکنیم/ بدهی‌های ارزی هلدینگ خلیج فارس صفر شد/ بدهی ارزی فارس به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی نفت ایران به صورت کامل تسویه شد/ فارس با افزایش سرمایه پیش رو، رتبه یک سرمایه ثبت شده در بازار سرمایه می‌شود.

اجمالی/ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم اکنون در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جعفر ربیعی دستاوردهای این گروه را به مجمع گزارش کرد.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اعلام کرد که فارس با کسب ۶۷ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان سود خالص عملیاتی و کسب سود خالص ۳۶ هزار و ۶۷۱ میلیارد تومان ناشی از سرمایه‌گذاری های انجام شده، مقام اول بیشترین مبلغ سود خالص در بین شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران را کسب کرد.
ربیعی همچنین خبر‌ از افزایش سرمایه فارس در چند ماه پیش رو و تبدیل شدن این شرکت به اولین شرکت بازار سرمایه از نظر سرمایه ثبت شده خبر داد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه فارس با حضور ۵۴ درصد از سهامداران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
در این مجمع که به ریاست مصطفی امید قائمی برگزار شد، بعد از استقرار هیات رئیسه، جعفر ربیعی به ارائه گزارش عملکرد سالانه فارس منتهی به خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و در این گزارش همچنین برخی از مهم‌ترین دستاوردهای کسب شده توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از سال مالی ۹۸ تاکنون را تبیین کرد.

(بازدید 5,202 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx