گشایش یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت و گاز در عسلویه – اختصاصی

به گزارش تلویزیون نفت یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شنبه‌شب با حضور شماری از مسئولان صنعت نفت و گاز در پارس جنوبی واقع در عسلویه گشایش یافت.

دبیر برگزاری این نمایشگاه در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: داخلی سازی و تکیه بر توان تولید کنندگان بومی، حضور شرکت های دانش بنیان از سراسر کشور و شرکت تامین کنندگان قطعات از چند کشور اروپایی و آسیایی از ویژگی‌های نمایشگاه یازدهم نفت و گاز عسلویه است.

محسن عمادی افزود: یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از یکم تا چهارم دی ماه امسال در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس در عسلویه برپا شده تا موجب تقویت پیوند میان همه فعالان صنعت نفت گاز باشد. 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه که در سال حمایت از رونق تولید به همت مرکز نمایشگاه‌های بین المللی پارس و شرکت آتی ساز فناوری برگزار شده در آن برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جدید ترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در فضایی به گستره بیش از ٦ هزار متر مربع در معرض دید عموم قرارداده‌اند.

عمادی افزود: در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه ١٥٠ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و در طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه زنجیره ای کامل از فعالیت های شرکت های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش در خواهد آمد. 

نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه از اول تا چهارم دی ماه جاری هر روز از ساعت ٩ تا ١٧ پذیرای متخصصان مدیران و فعالان عرصه نفت و گاز است.

(بازدید 7,890 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx