مجله اکتشاف (ویژه آذر ماه ۱۳۹۹ )

تلویزیون صنعت نفت تقدیم می کند

اخبار برگزیده ماهیانه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را از پترولیوم تی وی دنبال کنید.

مدیریت اکتشاف حضور فرزند شهید تندگویان در این حوزه را یک افتخار خواند

روابط عمومی مدیریت اکتشاف در این باره نوشت :‌ باعث افتخار و خوشوقتی است که فرزند برومند شهید محمدجوادتندگویان از همکاران مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است تا ادامه دهنده مسیر پرافتخار پدر باشد.

مریم تندگویان کارشناس برنامه‌ریزی حفاری است که یازده سال سابقه همکاری در مدیریت اکتشاف دارد و خود را نماد پدر می‌داند.

15طرح پژوهشی حوزه اکتشاف با رویکرد توسعه فناوری و تجاری‌سازی اجرا می‌شود

رئیس اداره پژوهش و فناوری مدیریت اکتشاف گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 پروژه پژوهشی‌ با اعتبار 529 میلیارد ریال و 6 میلیون یورو اجرایی و 15 پروژه‌ی آن به دانشگاه‌های مجری طرح ابلاغ شد.

تقدیر از مدیران طرح‌های پژوهشی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش

به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش از همکاران اداره پژوهش و فناوری توسط مهندس هندی مدیر مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تقدیر صورت گرفت.

در این مراسم که در سالن کنفرانس اداره پژوهش برگزار شد مهندس سید صالح هندی ضمن تبریک به همه همکاران مخصوصاً کارکنان اداره پژوهش گفت:

دانشگاه پاسخگوی نیازهای فناورانه مدیریت اکتشاف

رئیس اداره پژوهش و فناوری

روز دانشجو، نماد شادابی، تلاش، انگیزه و نیروی جوانی جویندگان دانش و معرفت در جامعه است. گرامیداشت دانشجو، ارزش دادن به بخشی از جامعه است که می‌توان آن‌ها را موتور محرکه برای اقداماات اثربخش و بنیادین در تمامی ابعاد جامعه دانست.

تقدیر از فرزند صالح

مدیر اکتشاف از سرکار خانم سونیا زارعی حافظ قرآن و دارنده رتبه‌های برگزیده کشوری تقدیر کرد، خانم زارعی فرزند  مرتضی زارعی یکی از کارکنان مدیریت اکتشاف است. البته به دلیل محدودیت‌های کرونایی خانم زارعی در مدیریت اکتشاف حضور نداشتند و تقدیر نامه به نیابت از ایشان به پدر تقدیم شد.

نگاه اجمالی به عملکرد معاونت مالی مدیریت اکتشاف به مناسبت روز حسابدار

بدیهی است مهمترین مولفه داشتن اقتصاد موفق و پویا در هر جامعه‌ای، ارتقاء شفافیت، قابلیت اتکاء و مربوط بودن اطلاعات حسابداری در نظام مالی است تا فرآیند تخصیص منابع محدود را با هدف افزایش ثروت، تسهیل نماید.

 

(بازدید 3,534 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx