سهمیه بندی بنزین حاشیه ساز شد

انتشار اخباری درباره آغاز سهمیه بندی بنزین از امروز (پنجشنبه 12 اردیبهشت) باعث ایجاد صف هایی طولانی در جایگاه های سوخت شد.
سهمیه بندی بنزین و دو نرخی شدن آن، این روزها در صدر اخبار کشور قرار گرفته و اطلاعات ضد و نقیضی درباره نحوه اجرایی شدن و قیمت گذاری آن در فضای مجازی در حال گردش است.
با این حال، این موضوع در آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز از سوی بیژن زنگنه،‌ وزیر نفت مورد اشاره قرار گرفت.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره سهمیه‌بندی بنزین و احتمال آغاز فرایند سهمیه‌بندی بنزین از فردا گفت که آنچه درباره سهمیه‌بندی بنزین اعلام شده دروغ است و بعداً توضیح بیش‌تری در این باره اعلام خواهد شد.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم نسبت به اخبار سهمیه بندی بنزین واکنش نشان داده و با بیان اینکه آنچه در مورد بنزین در شبکه‌های اجتماعی بیان می شود، صحیح نیست، گفت: در جلسه سران قوا بحثی در این خصوص شد که بنا شد سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید.
زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هم از مردم تقاضا کرده اخبار مربوط به آینده بنزین را از طریق این شرکت دنبال کنند.
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده که اخبار منتشر شده درباره نرخ بنزین و جزئیات سهمیه‌بندی صحت ندارد و صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.
پس از واکنش مسئولان نسبت به شایعاتی که در فضای مجازی برای نحوه سهیمه بندی بنزین مطرح شده بود، برخی رسانه ها از تعویق اجرای سهمیه‌بندی بنزین خبر داده اند.
تلویزیون صنعت نفت ایران در بخش های بعدی خبر، جزئیات تازه ای از جزییات این فرآیند به اطلاع شما بینندگان عزیز خواهد رساند.

(بازدید 15,062 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx