روحانی: چه اشکالی دارد بنزین را دو نرخی کنیم

رئیس جمهور در دیدار با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی گفت: چه اشکالی دارد سوخت را دو نرخی کنیم برای کسانی که با احتیاط رانندگی می‌کنند. معمولا در سایر کشورها بنزین چند نرخی است و در روزهای تعطیل و یا روزهای شلوغ قیمت بنزین متفاوت است، اما ما به قیمت ثابت بنزین عادت کرده‌ایم. من معتقد هستم که از طریق سیستم هوشمند جاده های خود را امن کنیم.

مطهری: مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه استقلال سیاسی پس از انقلاب اسلامی توفیقات بسیاری داشتیم، گفت: همه دنیا اذعان دارند ایران به معنای واقعی کلمه مستقل‌ترین کشور دنیاست و و کسی برای مردم ما جز خودشان تصمیم‌گیری نمی‌کند.

وی پیرامون شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: در مسئله قیمت بنزین مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً تا پایان سال افزایش قیمت نداریم اما طرح‌هایی مطرح است که هر از گاهی به بیرون درز می‌کند؛ ما باید با قاچاق سوخت مبارزه کنیم یعنی اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

(بازدید 15,817 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx