خالی کردن بار سنگ میان معترضان به گرانی بنزین (آخرین اخبار بنزینی ایران)– اختصاصی

از کج پارک کردن اتوبوس شرکت واحد تا حمل پلاکارد با ما همراه شوید

خالی کردن بار سنگ میان معترضان به گرانی بنزین

اعتراضات در اهواز در چند نقطه شهر برگزار شد که معترضان در واکنش به افزایش قیمت بنزین شعار می‌دادند. در مشهد نیز ترافیک ناشی از اعتراضات تعدادی از مردم و راننده ‌ها گزارش شده است.‌
‌بعضی از تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافته اما همچنان در چند نقطه ترافیک ناشی از اعتراضات وجود دارد.
روز گذشته دولت با سهمیه بندی بنزین نرخ بنزین سهمیه ای را ۱۵۰۰ و بنزین آزاد را ۳۰۰۰ تومان اعلام کرد. همزمان دولت اعلام کرد برای جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم، علاوه بر یارانه نقدی، مبلغ ۵۵ تا ۲۰۰ هزار تومان به خانواده های ۱ تا ۵ نفره پرداخت خواهد کرد.
‌گزارش ها حاکی از آن است که شهر تهران، صبح امروز همزمان با اولین بارش برف و لغزندگی راه‌ها، ترافیک سنگینی ایجاد شده بود که همین امر به اعتراض مردم و پیاده‌شدن از خودروها و تجمعات پراکنده منجر شد.
‌در اتوبان امام علی بارسنگین ترافیک همزمان شد با شعار دادن جمعی از حاضران و دعوت و حتی تهدید راننده‌ها به خاموش کردن خودروها. نیروی انتظامی حمایت حمایت از جمله شعارهایی بود که مردم در بزرگراه امام علی می‌دادند.
‌همچنین در این اتوبان دو اتوبوس شرکت واحد نیز در میان اتوبان کج پارک کردند که ابتدا اعلام شد به جهت لغزندگی منحرف و متوقف شدند اما برخی از حاضران گفتند این امر عامدانه بوده است. البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.
‌خبر دیگر از اتوبان امام علی خالی کردن یک کامیون سنگ در میان تجمع مردم است. این درحالی است که برخی مسئولان امنیتی درباره خرابکاری و اقدامات سازمانی برای به انحراف کشیدن اعتراض مردم هشدار داده بودند.
در اتوبان همت چند دختر جوان با در دست گرفتن پلاکارد «با ما همراه شوید» توجه راننده ها را به خود جلب کردند. اما ترافیک مسیر همت با حضور ماموران شهرداری و شن ریزی آرام و روان گزارش شد.

‌ در تقاطع تهرانپارس و شهید باقری نیز عده‌ای تجمع کرده و با شعارهایی شبیه «ایرانی با غیرت حمایت حمایت» مردم را دعوت کردند که خودروهای خود را خاموش کنند که البته در مدت کوتاهی متفرق شدند

(بازدید 10,755 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx