زنگنه: برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها برنامه داریم

چهره های این ویدئو

وزیر نفت : استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان درساختمان قدیم پژوهشگاه نفت

وزیر نفت گفت ترتیبی‌اتخاذ شده تا شرکت‌های دانش بنیان تا اواخر سال در ساختمان قدیم پژوهشگاه نفت در‌منطقه انبار نفت ری مستقر شوند.

بازدید بیژن زنگنه، وزیر نفت، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، سعید محمدزاده، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت و شماری از مدیران صنعت نفت از روند آماده‌سازی محل اختصاص یافته به ساخت پارک فناوری و توسعه استارتاپ‌ها در محل پژوهشگاه پیشین نفت

زنگنه: برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها برنامه داریم

وزیر نفت در حاشیه بازدید از مجموعه‌ای که برای ساخت پارک فناوری و توسعه استارتاپ‌ها در  محل پژوهشگاه پیشین نفت و همچنین انبارهای بازرگانی ری در نظر گرفته شده است گفت: برنامه‌ای برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و زنجیره آنها که بتوانیم یک اکوسیستم برای تقویت این مجموعه‌ها در صنعت نفت ایجاد کنیم، داریم.

ما با افراد حرفه‌ای این حوزه در ارتباط هستیم و تاکنون نشست‌های مختلفی با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌ام.

یکی از نیازهای این شرکت‌ها، نمی‌گوییم اصلی‌ترین آن، در نظر گرفتن یک مکان است.

منطقه ری، مکانی است که‌ برای استقرار استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است؛ شاید محل پیشین پژوهشگاه صنعت نفت نخستین جایی باشد که عملیات را در آن آغاز کنیم و این مکان باید متناسب با ماموریت‌مان نوسازی شود.

در این‌ بازدید معاونان وزارت نفت و مدیران شرکت ملی نفت ایران همراه من هستند، امیدوارم بخش‌هایی که هنوز در اختیارشان قرار دارد تخلیه کنند و برای استقرار تجهیز و آماده شود.

(بازدید 13,576 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx