عجیب و شگفت‌آور!

مجری سرشناس مصری:

پس چرا انگلیس دنیا را زیر و رو نکرد!؟ 

عمرو ادیب: این عملیات نظامی را نمایش دادند تا ملت ایران ببینند که نیروهای مسلح کشورشان چگونه به انگلیس حمله‌ور می‌شوند و کشتی آن‌ها را توقیف می‌کنند.

یک مجری تلویزیونی سرشناس مصری که از حامیان ناسیونالیسم عربی است و میانه خوبی هم با ایران و سیاست های منطقه‌ای کشورمان ندارد، از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در توقیف نفتکش انگلیسی تمجید کرد.
«عمرو ادیب» مجری سرشناس مصری گفت: ایرانی‌ها رفته‌اند یک کشتی انگلیسی را توقیف کرده‌اند؛ به تلافی کشتی ایرانی که انگلیس در جبل‌الطارق گرفت. ما توقع داشتیم دنیا زیر و رو شود، دریا شعله‌ور شود؛ خیال کردیم خلیج {ع.ر.ب.ی}(خلیج فارس) پر می‌شود از ناوها و زیردریایی‌ها!
وی با پخش ویدئوی عملیات توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران، خطاب به بینندگان برنامه گفت: می‌خواهم به شما چیزی را نشان دهم. ایرانی‌ها یک اقدام شگفت‌انگیز انجام دادند. ویدئویی از نیروهایشان در حال توقیف نفتکش انگلیسی منتشر کردند؛ مثل فیلم‌های جیمز باند!

او در ادامه توضیح داد: می‌بینیم قایق‌ها و بالگردهایی را که نیروها از آن‌ها برای تصرف کشتی انگلیسی و نمایش قدرت ایران استفاده کردند. خیلی شگفت‌انگیز است! هشدار و کشیدن شناور انگلیسی تا سواحل ایران و فرود کماندوهای ایرانی بر روی آن و صحنه‌های متعددی که نشان می‌دهد (همانطور که می‌بینید) در حال فرود روی کشتی هستند.

ادیب افزود: این عملیات نظامی را نمایش دادند تا ملت ایران ببینند که نیروهای مسلح کشورشان چگونه به انگلیس حمله‌ور می‌شوند و کشتی آن‌ها را توقیف می‌کنند.

وی در پایان صحبت هایش اظهار داشت: من می‌خواستم چیزی را به شما بگویم؛ انگلیسی‌ها در این ماجرا خیلی سرد برخورد کرده‌اند. ظاهرا آن‌ها فقط در مقابل ما زرنگ و قدرتمند می‌شوند و در مقابل ایران، خواستار گفتگو می‌شوند! این خیلی عجیب و شگفت‌آور است!

 

(بازدید 13,444 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx