حمايت ITF از دريانوردان ايرانی – اختصاصی

ترخیص نفتکش ایرانی از بندر جده عربستان
و اعلام همبستگی اتحادیه جهانی کارگران حمل و نقل با دریانوردان ایرانی

سرانجام كشتي نفتكش ایرانی که در بندر جده عربستان سعودی متوقف شده بود، در روز شنبه ۲۹ تیر ترخيص گرديد.
بنا به اعلام شرکت ملی نفتکش ایران كشتي Happiness 1 که چندی پیش به دلیل نقص فنی در موتورخانه به بندر جده عربستان منتقل شده بود، سرانجام روز گذشته و بعد از دو ماه و بیست روز، با هدایت دو یدک کش راهی آبهای کشورمان شد.
شاين ذكر است اين كشتي که با وجود رفع نقص، اجازه حركت نیافته بود، با پیگیری‌های نهادهای مسئول در کشورمان با دريافت مجوز حركت همراه با پرسنل سختكوش خود كه سربازان خط مقدم نبرد اقتصادي هستند به سوي ميهن رهسپار است.
انجمن صنفي دريانوردان تجاري ايران به عنوان تنها نهاد تخصصي مردم نهاد مدافع حقوق دريانوردان مفتخر است كه در اين مورد تمامي تلاش خودرا همراه با ساير متوليان امر در جهت منافع ملي كشور عزيزمان ايران، به كار بست و با بهره گيري از ظرفيتهاي بين المللي خود و از طریق اتحاديه جهاني كارگران حمل و نقل (ITF ) و سازمان جهانی دریانوردی (IMO) در جهت ترخيص اين نفتكش كوشش نمود.

در اين زمينه اتحاديه جهاني كارگران حمل و نقل ITF با ٢٢ ميليون نفر عضو به عنوان بزرگترين تشكل كارگري جهان به صورت قاطع از دريانوردان ايراني حمايت و با آنان اعلام همبستگي نموده بود كه بخشي از اين پيام رسمي این اتحادیه به انجمن صنفی دریانوردان به شرح ذيل است:
« لطفا مراتب همبستگی ما را با پرسنل کشتی اعلام نمایید و به آنان اطمینان دهید که ما تا بازگرداندن آنان به خانه تلاش خواهیم نمود»

(بازدید 13,951 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx