زنگنه: خوزستان خانه ماست و این خانه را آباد خواهیم کرد

چهره های این ویدئو

در نشست وزیر نفت در جمع نمایندگان مردم خوزستان تاکید شد

مهندس زنگنه: خوزستان خانه ماست و این خانه را آباد خواهیم کرد

نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران با حضور وزیر نفت و جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی، وزیر نفت ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صنعت نفت جنوب در راستای امداد،  پشتیبانی و ارائه خدمات اجرایی به مردم خوزستان و ابراز خرسندی از انسجام و وحدت موجود میان مردم، ستاد مدیریت بحران استان، نمایندگان مجلس و ستادهای مدیریت شرایط اضطراری صنعت نفت در جنوب، گفت : خوزستان، خانه ی ماست و برای آباد سازی این خانه، همه امکانات موجود در صنعت نفت را بکار خواهیم گرفت .

محبت و بزرگی مردم را با تمام توان جبران می‌کنیم

مهندس بیژن زنگنه افزود: مردم همواره در شرایط سخت کنار ما بوده  و دولت را حمایت کرده اند و اکنون زمانی است که باید این محبت و بزرگی مردم را با تمام توان جبران کرد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ میلیارد تومان  خسارت به تاسیسات نفتی درگیر سیلاب وارد شده است، اذعان داشت: درحال حاضر دغدغه ی اصلی رییس جمهور و وزارت نفت جبران خسارتهای مردم است

وزیر نفت  افزود: در بخشی دیگر همکاران ما به خوبی فرایند تولید و ایمن سازی تاسیسات را راهبری کرده اند به طوریکه هیچ عامل آلاینده ای از جانب خطوط لوله و تاسیسات نفت به آب وارد نشده است، هیچ خانه ای بجز خانه های درمحاصره سیل دچار قطع گاز شهری نیست و سوخت رسانی در شرایط کاملا ایمن در حال انجام می باشد .

وی قول داد که طی روزهای آتی مبلغ قابل توجهی را برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم در اختیار نماینده ویژه وزارت نفت در اهواز و شرکتهای معین قرار دهد .

مهندس بیژن زنگنه از مدیران عامل شرکتهای معین خواست تا پایان این رویداد و بازسازی مناطق آسیب دیده در کنار مردم و ستاد مدیریت بحران استان باشند و کلیه ی ماشین آلات وامکانات خدمات رسانی موجود را بدون فوت وقت در اختیار مردم قرار دهند .

صنعت نفت مانعی برای ورود آب به تالاب  ایجاد نکرده است

(بازدید 15,056 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx