سید حسن نصرالله: آماده‌ایم شرکت‌های نفتی ایرانی را به لبنان بیاوریم

به ما دروغ می‌گویند که زیر زمین اینجا چیزی نیست

تلویزیون نفت بررسی می‌کند

دعوت از شرکت‌های حفاری ایران

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌مناسبت مراسم یادبود شهید «عباس الیتامی» معروف به «ابومیثم» در «مجمع سیدالشهداء» در شهر «هِرمل» سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود، شهادت این رزمنده مقاومت را به خانواده شهید و دوستداران مقاومت تسلیت گفت و اظهار داشت که در سخنرانی خود به تحولات منطقه و لبنان خواهد پرداخت.

او به رشادت‌‌های شهید الیتامی در جبهه‌های مختلف اشاره کرد و گفت که او فردی شجاع، باایمان و مخلص بود و در جنگ 33روزه اقدامات مهمی داشت.

اگر شرکت‌های حفاری از آمریکا می‌ترسند، می‌توان از شرکت‌های ایرانی کمک گرفت

وی ادامه داد: «دشمن و آمریکایی‌‌ها خواهند فهمید که خسارت‌های مردمی، سیاسی و غیره آن‌ها بسیار بزرگ خواهد بود. مقاومت لبنان بعد از جنگ تموز (33روزه) قوی‌تر است و بعد از هر نبردی وجود خود را حفظ کرده و قوی‌تر از قبل از معرکه بیرون آمده است.»

سید حسن نصرالله گفت که اگر شرکت‌های حفاری از ترس تحریم‌های آمریکا همکاری نمی‌‌کنند، می‌توان از شرکت‌های ایرانی کمک گرفت.

وی گفت: «به دولت پیشنهاد می‌کنیم که اگر موافق بود ما شرکت‌هایی برای استخراج نفت، گاز و فروش آن سراغ داریم. شرکت‌های مورد نظر ما از حملات اسرائیل نمی‌ترسند و این توانایی را دارند که هم استخراج کنند و هم بتوانند آن را بفروشند.»

 

(بازدید 6,300 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx