بیش از 1 هزار شغل ارمغان پناه صنعت پارت به لردگان

تلویزیون صنعت نفت تقدیم می کند

رئیس هیئت‌مدیره پناه پارت صنعت در مراسم امضای قرارداد EPC پترو آرمند لردگان گفت با این طرح بیش از 1 هزار شغل مستقیم در منطقه ایجاد می‌کنیم.
پناهی در این مراسم که با حضور حسین بامیری نماینده مجلس شورای اسلامی لردگان و رسول اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) و مدیرعامل پتروآمند لردگان بعنوان کارفرما برگزار شد، افزود: پس از ایجاد اشتغال، افزایش رفاه و کیفیت معیشت در منطقه لردگان؛ شاید بتوان بالاترین تأثیر را تأثیر فرهنگی دانست که آن هم شامل ارتباط با صنعت، افزایش تخصص‌ها، ترویج کارآفرینی، ایجاد همدلی و ثبات و به‌تبع آن افزایش امنیت می‌شود.
رئیس هیئت‌مدیره پناه صنعت پارت مشتری‌مداری، کیفیت مطلوب، ایجاد ارزش افزوده برای ذی‌نفعان را از اصول اولیه این شرکت برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر با انجام ده‌ها پروژه در زمان مقرر، رضایت‌مندی کارفرمایان مختلف را در بخش‌های صنعتی و ساختمانی به خود جلب کردیم و بر اساس تعالی در فرایندهای مدیریتی و بخش فنی مهندسی با استقرار استانداردهای مدیریت کیفیت، رعایت موازین ایمنی، بهداشت و حفظ محیط‌زیست، سلامت نیروی انسانی و استاندارد مدیریت پروژه درصدد گسترش فعالیت‌های تخصصی هستیم.
وی با تأکید بر اینکه رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود اذعان داشت: در افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان نهایت تلاش خود را به کارخواهیم گرفت. زیرا معتقدیم پیشرفت در کنار یکدیگر و با یکدیگر، موجب هم‌افزایی و خلق ارزش بیشتر برای همه ذی‌نفعان می‌شود.
پناهی خاطرنشان ساخت: امروز اوج بالندگی و خودکفایی را در سطح کشور شاهد هستیم و یکی از اهداف اصلی ما در پروژه‌ها ایجاد اشتغال و ترویج کارآفرینی ضمن ایجاد فرصت مناسب جهت نقش‌آفرینی پترو صنعت پارت در کشورهاست که موجب بهره گرفتن از توان متخصصان و سرمایه نیروی انسانی و بومی را نیز ایجاد می‌کند.
قرارداد به بین پتروآرمند لردگان به‌عنوان کارفرما و پناه صنعت پارت به‌عنوان پیمانکار امضاء شد

(بازدید 6,279 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx