شگفتی سازی تیم های نفتی

تلویزیون نفت تقدیم می‌کند

شگفتی سازی نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان

در اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تونس مقابل سپاهان به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنه با این پیروزی ارزشمند در رده یازدهم جدول قرار گرفت و شگفتی بزرگی رو در این هفته از مسابقات رقم بزنه این اولین برد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این فصل بود تا شهر زادگاه نفت در خاورمیانه غرق در شادی بشه.
در این بازی هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان زیباترین گل تاریخ لیگ برتر رو به ثمر رساند تا سولوی تماشایی برای ثبت زیباترین گل لیگ رقم بخوره.
سجاد جعفری بعد از دریبل چند بازیکن سپاهان دروازه این تیم را باز کرد و دومین گل تیمش رو به ثمر رسوند گلی که شبیه گل تاریخی مارادونا به انگلستان در جام‌جهانی ۱۹۸۶ بود تا در روزهایی که تمام دنیا در شوک که در گذشته این اسطوره فراموش نشدنی فوتبال هستند دوباره یاد و خاطره ال دیگو زنده بشه.

گلی که باعث ناکامی مجدد استقلال شد

اما در دیگر دیدار هفته پنجم لیگ برتر برزیل ایران استقلال محمود فکری را متوقف کرد در روزی که آبی های پایتخت ستاره های سرشناسی رو در اختیار نداشتند. و البته فرصت مناسبی برای صدرنشینی در جدول براشون مهیا بود  اما اسیر تیم محبوب آبادانی ها شدند این بازی که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و شاهد صحنه‌های جالبی هم بود در این دیدار صنعت نفت آبادان گلی رو وارد دروازه استقلال کرد اما داور آن را آفساید گرفت آفساید ای که به کمک var گرفته شد تصمیمی که باعث شد تا در پایان بازی کادر فنی استقلال نسبت به قضاوت داور مسابقه اعتراضات زیادی را داشته باشند اما در صحنه گل آفساید صنعت نفت اتفاق جالبی هم رخ داد سیروس پورموسوی از داور چهارم مسابقه درخواست تماشای دوباره صحنه گل از طریق تصاویر تلویزیونی شد اما این درخواست از سوی داوران رد شد در جدول رده بندی تیم صنعت نفت آبادان با این تساوی و کسب ۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.

(بازدید 4,592 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx