احداث جاده کمربندی واحد بهره‌برداری چشمه خوش

تلویزیون نفت بررسی می کند

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت نفت مناطق مرکزی ایران انجام شد

مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شركت، به احداث جاده کمربندی واحد بهره برداری چشمه خوش به طول ده کیلومتر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس ایمانی با بیان این مطلب گفت: احداث این جاده موجب تسهیل در تردد ایمن خودروهای عملیاتی این شرکت و همچنین خودورهای عبوری، ساکنان مناطق، عشایر و روستاهای پیرامون تاسیسات می شود.

مدیر مهندسی و ساختمان نفت مناطق مرکزی ایران افزود: عملیات احداث این جاده به عرض حدود ۱۰ متر و به طول ده کیلومتر از سال ۹۶ شروع شده و با پیشرفتی نود درصدی، پیش بینی می شود تا قبل از زمستان امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: برای احداث جاده کمربندی چشمه خوش مبلغ یکصد و هشتاد میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه ای این شرکت هزینه شده است.

پیمان ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه تاکنون نسبت به عملیات خاکبرداری به مقدار یکصد و ۶۷ هزار متر مکعب، خاکریزی یکصد و نود هزار متر مکعب، احداث ابنیه فنی به تعداد ۴۵ دستگاه آبرو دالی بتنی، بتن ریزی به حجم یازده هزار مترمکعب و اجرای بخشی از لایه زیر اساس اقدام شده است.

منطقه عملیاتی چشمه خوش در حوزه عملیاتی شركت بهره برداری نفت و گاز غرب از شركت های تابعه نفت مناطق مركزی ایران در استان ایلام می باشد.

(بازدید 1,050 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx