تأمین مواد اولیه تولید ماسک از سوی پتروشیمی‌ها

تلویزیون صنعت نفت تقدیم می کند

مواد اولیه پلی‌پروپیلن گرید s 564 مورد نیاز صنایع پایین‌دستی برای تولید ماسک از سوی مجتمع‌های پتروشیمی به‌طور کامل تأمین می‌شود.

از آغاز همه‌گیری کووید۱۹، شرکت‌های پتروشیمی کشور هم‌سو با نهضت مقابله با شیوع ویروس کرونا، تولید و عرضه گرانول پلی‌پروپیلن مصرفی در منسوجات اسپان‌باند که در تولید ماسک و البسه بیمارستانی استفاده می‌شود را در برنامه کاری خود قرار دادند، به طوری که حجم عرضه گریدهای 564 S و 565 S در بورس کالا از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تا کنون 16140 تن بوده که از این مقدار 14820 تن از سوی تولیدکنندگان اسپان‌بان خریداری شده است.

چندی پیش هم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بر لزوم توجه فعالان این صنعت به حفظ سلامتی کارکنان و خانواده‌های آنان و نیز مردم در شهرها و شهرک‌های پیرامونی به‌عنوان راهبردی مهم، تأکید کرد.

از همین رو دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی با هماهنگی تولیدکنندگان و در راستای تنظیم بازار، اقدام‌های لازم برای تداوم تامین گرید 564s پلی‌پروپیلن را ادامه خواهد داد.

صنعت پتروشیمی همچنان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ایفای نقش در مبارزه با شیوع بیماری کرونا با جدیت اهتمام می‌ورزد و کماکان از پرچمداران اصلی تأمین ملزومات مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

(بازدید 3,236 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx