دزدی از پالایشگاه نفت تهران با حفر تونل ۷۰ متری

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از حفر تونل ۷۰ متری توسط قاچاقچیان برای سرقت سوخت از خط لوله پالایشگاه نفت ری به مازندران خبر داد.

به گزارش مهر، سردار عبدالرضا ناظری از کشف فعالیتی مخفی برای قاچاق سوخت در روستایی از توابع پاکدشت خبر داد و افزود: این اقدام در یک زمین دیوارچین شده در روستای « گلزار» پاکدشت در حال انجام بود.

وی از اقدامات دقیق پلیس برای کشف قاچاق سوخت در این زمین خبر داد و افزود: گزارش های اولیه همکاران من حاکی از این بود، که هیچ شواهدی از ورود سوخت به این زمین دیوارچین شده وجود نداشت، اما سوخت زیادی از این محل بارگیری و خارج می شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انجام هماهنگی با مقام قضایی و حضور کارشناسان نفت در محل این زمین خبر داد و گفت: پس از بررسی های دقیق متوجه شدیم، قاچاقچیان سوخت یک تونل تقریبا ۷۰ متری منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده های نفتی که از پالایشگاه نفتی شهر ری به سمت استان مازندران در زیر زمین حفر کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان سپس با استفاده از اقدامات تخصصی یک فلکه ۴۵۰ اینچی در مسیر این خط لوله ری- مازندران که اقدام به پمپاژ گازوئیل و سایر سوخت های مورد نیاز می کرد، نصب کرده و اقدام به سرقت و قاچاق گازوئیل و سایر فرآورده های نفتی می کردند.

ناظری ،گفت: یک نفر در این خصوص بازداشت شد و در تحقیقات مقدماتی به هم دستی با دو نفر دیگر در سرقت از منابع ملی اعتراف کرد و بیان داشت که بیش از ۴ ماه این فعالیت مجرمانه را انجام داده است.

(بازدید 17,084 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx