استفاده از ساخت داخل در مجموعه هلدینگ خلیج فارس جدی است

جعفر ربیعی در حاشیه همایش و نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق‌های خوبی که در این نمایشگاه میان شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ و سازندگان داخلی انجام شد، اطهار کرد: استفاده از توانمندی‌های داخلی یک طرفه نمی‌تواند باشد که این موضوع به جدیت در هلدینگ خلیج‌فارس پیگیری می‌شود و مدیران باید اعتقاد و باور به استفاده از توانمندی داخلی داشته باشند که این مهم با اجبار محقق نخواهد شد.

همکاری هلدینگ خلیج فارس، معاونت علمی ریاست جمهوری و سازندگان داخل یکی از عوامل و تضمین برای خرید از سازندگان داخلی صنعت نفت است. بنابراین استفاده از ساخت داخل در مجموعه هلدینگ خلیج فارس جدی است و این اعتماد به تولید داخل وجود دارد و هیچ ربطی به صدور بخش‌نامه و آیین‌نامه ندارد.

وی افزود: بخش‌خصوصی هم در این ارتباط باید خود را توانمند کرده تا بتواند مشکلات صنعت را حل کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره لزوم وجود وندور لیست برای ممنوعیت ورود کالاهای خارجی در صنعت پتروشیمی گفت: این وندور در صنعت پتروشیمی وجود دارد و مربوط به سال‌های گذشته است و طبق آیین‌نامه همه خریدهای ما از لیست AVL است و شرکت‌های تابع ما نمی‌توانند خریدی خارج از AVL داشته باشند.

(بازدید 3,084 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx