مشخص نشدن زمان افزایش قیمت بنزین تدبیر امنیتی بود (آخرین اخبار صنعت نفت)– اختصاصی

30 آبان ۱۳۹۸

مصرف CNG به 21 میلیون متر مکعب در روز رسید

پیش بینی افزایش مصرف به 24 میلیون متر مکعب

حسن قلی‌پور مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور توزیع می‌شد که این رقم با اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین و هم‌زمان با اجرای این طرح به‌طور میانگین به روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب رسیده است.

سهمیه بنزین خودروها تا ۶ ماه امکان ذخیره در کارت سوخت دارد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه شماره ۶ خود ضمن تاکید بر امکان ذخیره سهمیه سوخت خودروها تا ۶ ماه آینده، شایعه‌های منتشر شده درباره تخصیص ندادن سهمیه به کارت سوخت مالکان چند خودرو را رد کرد.

تصاویری ببینید از خسارات وارده به پمپ‌بنزین‌های اطراف تهران

فرایند اصلاح قیمت بنزین که از ۲۴ آبان ماه امسال کلید خورد، با برخی اعتراضات مردمی مواجه شد که بخشی از این اعتراضات به تخریب و حریق برخی اماکن از جمله پمپ‌بنزین‌ها، بانک‌های شهرهای کوچک و برخی فروشگاه‌ها و اموال مردمی که در مجاورت این اماکن بودند، منجر شد. آتش گرفتن و از کار افتادن تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها خدمت رسانی به مردم را در برخی مناطق با مشکلاتی روبرو ساخت.

مشخص نشدن زمان افزایش قیمت بنزین تدبیر امنیتی بود

سخنگوی دولت با بیان اینکه همه شواهد نشان‌دهنده این است که اگر افزایش قیمت بنزین را زودتر اعلام می‌کردیم در واقع باید قبل از طرح به استقبال درگیری می‌رفتیم، گفت: اعلام نشدن ساعت مشخص برای افزایش قیمت بنزین، تدبیر امنیتی بود.

(بازدید 10,846 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx