ورود «نام‌آوران» در نقشه جغرافیای صنعت نفت – اختصاصی

چهره های این ویدئو

وزیر نفت نام میدان نفتی تازه کشف شده را که رئیس جمهوری دیروز از آن خبر داد «نام‌آوران» اعلام کرد و گفت: این میدان دومین مخزن بزرگ کشف‌شده در ایران است.

بیژن زنگنه صبح امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان‌ماه) در جمع بیش از ۱۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی پس از اعلام نام این میدان اظهار کرد:

وزیر نفت با قدردانی از کارکنان و مدیران مدیریت اکتشاف و مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: کشف این میدان را در آستانه این اعیاد به مردم ایران تبریک می‌گویم که این ثروت خدادادی را از دل این زمین در این شرایط سخت به ما نمایاند.

زنگنه با اشاره به اینکه برنامه توسعه‌ای وزارت نفت برای این میدان‌ها در قالب برنامه‌هایی است که برای آب‌تیمور، منصوری، سپهر و جفیر خواهیم دید، افزود: برنامه متمایزی برای این میدان‌ها نداریم، اما باید از این میدان‌ها استفاده شود و این ذخایر کشور است که بر آن افزوده می‌شود.

سر تعظیم در مقابل کارکنان صنعت نفت فرود می‌آوریم

وی با بیان اینکه نام این مخزن طبق هماهنگی‌ها «نام‌آوران» گذاشته شد، افزود: به پاس خدمات همه افراد شریف به‌ویژه کارکنان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران که در گوشه و کنار این سرزمین، بدون هیچ توقع و چشم‌داشتی به خدمت به کشور می‌پردازند، نام این میدان نام‌آوران گذاشته شد.

وزیر نفت تصریح کرد: جا دارد در مقابل خدمات همکارانی که در شرایط سخت در بخش‌های مختلف صنعت نفت کار می‌کنند سر تعظیم فرود بیاوریم. نام‌آوران واقعی همان گمنامان نام‌آور افتخارآفرین ملت ایران هستند.

(بازدید 11,735 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx