تصمیم زنگنه و کور شدن دلخوشی‌های مردم جم – اختصاصی

انحلال تیم فوتبال پارس جنوبی و کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر

دلیل این اتفاق مشکلات مالی این باشگاه به خاطر ابلاغیه اخیر وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت هزینه در ورزش حرفه‌ای برای ارگان‌های زیر نظر این وزارتخانه است.

واکنش سازمان لیگ به کناره گیری پارس جم از لیگ برتر

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید پارس جنوبی از لیگ کناره گیری کند، هیات رییسه در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

سعید فتاحی در مورد کناره گیری پارس جنوبی جم از رقابت های لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی عنوان کرد و گفت  امیدوارم این اتفاق نیفتد. از مسئولان بوشهر و نمایندگان مجلس می‌خواهیم به شرایط این تیم رسیدگی کنند. فکر نکنم اصطلاح قانون سخت باشد.
وی ادامه داد: صبح روز گذشته در شهر جم حضور داشتم، شهری که هوای آلوده دارد، اما دلخوشی مردم به فوتبال است. آبادان و مسجدسلیمان نیز چنین شرایطی را دارند. مردم در هوای آلوده زندگی می‌کنند و تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است. کار سختی نیست که پیگیری کرده تا این اتفاق برای تیم‌های نفتی نیفتد.

اما فراز کمالوند سرمربی زحمت کش و دلسوز پارسی ها

کمالوند: چیزی به نام پارس جنوبی باقی نمانده است

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید پارس جنوبی قصد حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر را ندارد.

فراز کمالوند درباره شرایط تیمش گفت: چیزی به نام پارس جنوبی وجود ندارد. رسما اعلام شده که پارس جنوبی در مسابقات شرکت نمی‌کند.

کمالوند در ادامه خاطرنشان کرد: اگر اداره وزارت ورزش و جوانان بخواهد ورود کند که الان می بینیم که شاهین بوشهر در چه وضعیتی قرار دارد. آن ها بودجه خاصی ندارد. باید وزارت نفت تکلیفش را با تیم های نفتی مشخص کند. نمایندگان مجلس مصوب کردند تیم‌های حرفه‌ای نمی‌توانند از وزارت‌های دولتی کمک مالی بگیرند. وزیر نفت هم گفته این مساله مصوب مجلس است. الان نماینده مجلس با این مصوبه به وزرات خانه ها درخواست کمک مالی می کنند. واقعا جالب است! الان هم کسی نیست که با این وضع موجود 20 میلیارد هزینه کند و تیم را بپذیرد.

(بازدید 11,228 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx