همه طلسم‌ها شکست! – اختصاصی

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی دیروز با برگزاری هفت دیدار به پابان رسید که استقلال به دنبال ادامه روند پیروزی‌های خود توانست تیم پارس جنوبی جم را با دو گل شکست دهد و پرسپولیس نیز توانست با برتری ۵ گل به شاهین بوشهر نتایج قابل توجهی از خود باقی بگذارند.  اما در این بین نگاهی داریم به بازی تیمهای نفتی در هفته هشتم.

تلاش بی‌نتیجه سبزقباها برای رسیدن به برد؛

ماشین‌سازی 0- نفت MIS 0؛ تارتار بباز نیست

شاگردان خطیبی حملات بیشتری نسبت به حریف نفتی خود داشتند ولی نتوانستند به برتری برسند و به تساوی رضایت دادند.

مهدی تارتار پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی گفت: بازی امروز سرد و کسل کننده بود و موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد اما با این حال ما یک موقعیت تک به تک داشتیم که اگر آن را تبدیل به گل می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

نمایش درخشان آبادانی‌ها با سانترهای طلایی جهانی؛

صنعت نفت 2- تراکتور 1؛ همه طلسم‌ها شکست!

شاگردان اسکوچیچ با نمایش کم‌نقص و پُرتلاش تا پایان مسابقه موفق شدند نخستین باخت فصل تراکتور را رقم بزنند.

صنعت نفت آبادان پس از دو پیروزی متوالی، در دیدار اخیرش به تساوی خارج از خانه مقابل پارس جنوبی جم رسید که موجب شد همچنان جزو پنج تیم بالای جدولی بماند، اما آنها دیشب که پذیرای تراکتور بودند، قصد داشتند به روند شکست‌ناپذیری و گل نخوردن سرخ‌پوشان آذربایجانی پایان دهند که موفق به انجام این کار شدند و در دقایق 20 و 53 روی دو ارسال تماشایی میلاد جهانی و ضربات سر زیبای عیسی آل‌کثیر و محمد قریشی توانستند گلزنی کنند تا نخستین باخت فصل تراکتور را بعد از دو تساوی و پنج برد این تیم رقم بزنند و به رده پنجم جدول صعود کنند.

اجازه بدهید نتیجه در زمین مشخص شود؛

کمالوند: یک پنالتی و گل سالم ما دیده نشد!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی به شدت از سوت های داور دیدار با استقلال گلایه کرد.

پارس جنوبی در دیدار هفته هشتم با استقلال شکست خورد تا به این ترتیب همچنان در نیمه پایینی جدول باقی بماند. فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی که از عملکرد تیم داوری در این مسابقه گلایه داشت، با حضور در نشست خبری درباره این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم اما نتیجه منصفانه نبود.

اما محمد نوری هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید شاید داور خواب بوده که گل او را آفساید اعلام کرده است.

 نوری هافبک کهنه کار تیم پارس جنوبی جم در مورد گلی که زد و داور آفساید اعلام کرد، گفت: گل کاملا صحبح بود. کمک داور خوابش برده بود و گل صحیح من را مردود اعلام کرد. قبلا هم به استقلال از همین نقطه گل زده بودم ولی آن سری هم داور اشتباه کرد و این سری هم اشتباه شد. استقلال اما تیم خوبی است. تبریک می گویم برای سه امتیازی که گرفتند. امیدوارم بازی های بعدی جبران کنیم.

در آخر نکته جالب این است که در تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر از نگاه ورزش 3 سه بازیکن از تیم های نفتی حضور دارند. میلاد جهانی و سید محمد قریشی از تیم صنعت نفت آبادان و مهدی ترکمان از پارس جنوبی جم

(بازدید 11,313 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx