نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین رویداد در حوزه پتروشیمی است – اختصاصی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبرداد

توجه ویژه وزارت نفت به شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان

وی نمایشگاه ایران پلاست را مهم‌ترین رویداد در حوزه پتروشیمی دانست و ادامه داد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از ۳۱ شهریورماه تا سوم مهرماه با حضور ۵۷۰ شرکت داخلی، ۳۵ شرکت خارجی، ۱۲ هیئت از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور به صورت افتخاری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران پلاست کانونی برای تعمیق ارتباط تولیدکنندگان صنعت پتروشیمی و بنگاه‌های متعدد در صنعت پلیمر و پلاستیک و افزایش کسب‌وکار است، گفت: ۸۵۰ هزار نفر اشتغال در ۱۵ هزار بنگاه فعال در صنایع پایین‌دست پتروشیمی وجود دارد.

محمدی به توجه ویژه وزارت نفت به شرکت‌های استارت‌آپ و دانش‌بنیان افزود: این شرکت‌ها حضور فعالی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست خواهند داشت و این شرکت‌ها را به عنوان بازوی کمکی برای وزارت نفت می‌دانیم و امیدواریم که اثربخشی بیشتری در کل کشور به‌ویژه صنعت پتروشیمی داشته باشند.

معاون وزیر نفت به برگزاری همایش اکوپلاست در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اشاره و اظهار کرد: از وزیران نفت و انرژی ۱۱ کشور از کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه برای حضور در این همایش دعوت شده است که این همایش به‌منظور افزایش همکاری در در زمینه صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود.

(بازدید 13,568 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx