بازدید وزیر نفت از نمایشگاه الکامپ

برنامه وزارت نفت در بخش استارتاپ‌ها نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود

وزیر نفت دو دلیل برای بازدیدش از نمایشگاه الکامپ عنوان کرد و گفت: وزارت نفت برای بخش استارتاپ‌ها که ان شاء ا.. نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود، برنامه مفصلی دارد.
بیژن زنگنه عصر روز شنبه (۲۹ تیرماه) در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) درباره دلیل حضور خود در این نمایشگاه اظهار کرد: دو دلیل وجود داشت، نخست، مربوط به بخش رونق تولید با تمرکز بر بخش‌ ساخت تجهیزات و قطعات بود که نمونه بزرگ‌تر و کامل‌تر آن را در حوزه نمایشگاه نفت امسال که اردیبهشت ماه برگزار شد، داشتیم و دلیل دیگر آن آشنایی بیشتر با استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها بود.
وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه مفصلی برای این بخش (استارتاپ) دارد که ان شاء ا..  نیمه دوم سال عملیاتی می شود، تصریح کرد: مقدمات مربوط به بخش استارتاپ هم‌اکنون در معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حال آماده شدن است و  زمین و امکانات آن هم تخصیص داده شده است و در حال سازماندهی آن هستیم که کار بزرگی در حوزه «ری» است.
وزیر نفت ادامه داد: در واقع مجموعه‌ای در منطقه عمومی ری به عنوان پارک فناوری و توسعه استارت‌تاپ‌ها تاسیس می‌شود.
زنگنه تاکید کرد: آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مربوط به بخش استارتاپ و شتاب‌دهنده دیگر هدف من از بازدید امروز بود تا در این بخش تصمیم‌های درست و نتیجه بخشی داشته باشم.

(بازدید 13,785 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx