تودیع و معارفه پرحاشیه – اختصاصی

در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید
شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در بندرماهشهر

علت مخالفت گلمرادی با مدیرعامل جدید شرکت عملیات
نزدیکی به انتخابات و عدم انتصاب گزینه مورد نظرش است

ظهر روز دوشنبه 20 خرداد 1398 مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در بندرماهشهر برگزار شد.

عبدالرضا غلامی از مدیرعاملی شرکت عملیات غیرصنعتی خداحافظی کرد و محسن آتش زمزم با حکم مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

اما علی گلمرادی نماینده پر حاشیه مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه امروز را به حاشیه راند و با طرح مباحثی که با عملکرد وی در سال‌های اخیر مغایر بود، این جلسه را به تنش کشاند.

گلمرادی سعی کرد مانع برگزاری مراسم تودیع و معارفه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر شود اما به هر طریقی بود این نشست برگزار شده و این نماینده مجلس که گویی برای اولین‌بار با انتصاب یک مدیر غیربومی روبه‌رو شده، نتوانست مانع برگزاری این مراسم شود.

هرچند وی همچنان در حال خط و نشان کشیدن برای مدیریت شرکت هلدینگ خلیج‌فارس و مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی است، اما بعید به‌نظر می‌رسد که راه به جایی ببرد.

اظهارات بومی گرایانه

در این میان شهروندان با مطالعه خبرهای مربوط به ایجاد تنش در این مراسم و «اظهارات بومی گرایانه» علی گلمرادی، انگشت حیرت بر دهان گرفته و این اظهارات را شوی تبلیغاتی خواندند و علت آن را نزدیکی به انتخابات و عدم موافقت با گزینه پیشنهادی وی برای این مسئولیت دانستند.

بر هیچکس پوشیده نیست که در دوره نمایندگی علی گلمرادی در مجلس شورای اسلامی، مسئولان غیربومی بسیاری در حوزه انتخابی وی منصوب شدند.

نمونه بارز آن محسن بیرانوند فرماندار غیربومی و غیرخوزستانی و لرستانی بندرماهشهر است که با تایید و حمایت این نماینده بر مسند فرمانداری نشسته است.

همچنین برخی معاونین فرماندار و روسای ادارات در بندرماهشهر نیز غیربومی هستند.

اما گلمرادی تاکنون کوچکترین واکنش منفی نسبت به آنها نداشته و حتی از آنها حمایت کرده است.

همچنین در ۳ سال اخیر که وی به‌عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارد، چندین مدیرعامل و معاون مدیرعامل و هیات مدیره در شرکت‌های مهم پتروشیمیایی بندرماهشهر منصوب شده‌اند که عمدتا غیربومی و بعضا غیرخوزستانی بوده‌اند اما باز هم صدای اعتراضی از گلمرادی بلند نشد.

همچنین گلمرادی که در حاشیه این مراسم گفته «انتصاب مدیر غیربومی ظلم به مردم بندرماهشهر است»، خود یک غیربومی غیرخوزستانی است و تاکنون در مدت مدیریت وی همانطور که اشاره شد، مدیران غیربومی زیادی منصوب شدند.

پس چرا انتصاب در شرکت عملیات برای گلمرادی آنچنان مهم شده که تصمیم‌گیری در مورد آن را موکول به جلسات کمیسیون انرژی مجلس کرده است؟

با قرار دادن پازل این ماجرا، تنها علتی که به ذهن هر مخاطبی متبادر می‌شود این است که علی گلمرادی بیش از ۲ سال بود که به دنبال تغییر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و انتصاب گزینه مورد حمایت خود بود که موفق به این انتصاب نشد و حالا فضا را برای انتقام‌گیری از شرکت هلدینگ خلیج‌فارس مناسب دیده است!

(بازدید 14,694 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx