آخرین اخبار صنعت نفت (۱9 خرداد ۱۳۹۸) – اختصاصی

خبرهای مهم صنعت نفت را
به طور اختصاصی از پترولیوم تی وی پیگیری کنید

سوء استفاده مالی و بازداشت یکی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران

اقدام اداره‌ کل بازرسی وزارت نفت دایر بر رسیدگی به سوءاستفاده مالی انجام‌شده در بخش درمان غیرمستقیم بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و تهیه و ارائه گزارش کیفری به دادستان عمومی و انقلاب تهران، منتج به بازداشت موقت یکی از کارکنان قراردادی مدت‌موقت شد.

در ادامه این روند، با تکمیل گزارش که با همکاری مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت پذیرفت و اقدام‌های انجام شده از سوی شعبه رسیدگی‌کننده بازپرسی، کیفرخواست صادر و سرانجام حکم محکومیت متهمان معرفی‌شده اعم از تحمل حبس، رد مبلغ کل اختلاس و جزای نقدی، انفصال ابد از خدمات دولتی و شلاق صادر شد.

بنزین 5 هزار تومانی شد

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به نشست صبح امروز این فراکسیون با وزیر کشور گفت: آقای رحمانی فضلی موضوع قاچاق سوخت را مطرح کرد و گفت که در حال حاضر شرایط بهتر شده چرا که سهمیه‌ای از وزارت نفت اختصاص یافته و بنزین هزار تومانی در بازارچه‌های مرزی به قیمت 5 هزار تومان عرضه می‌شود که این خبر خوبی است.

بیژن زنگنه، وزیرنفت، مصوبه هیئت وزیران مبنی بر «معافیت هزینه گاز مصرفی مشترکان خانگی و تجاری مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان مطابق با تاریخ‎های مورد اشاره با تشخیص شرکت‎های گاز استانی ذی‎ربط» را به شرکت ملی گاز ایران جهت اقدام، ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در نشست روز چهارشنبه (۱۳ خردادماه) معافیت مشترکان خانگی و تجاری مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان از پرداخت هزینه گاز را بر اساس پیشنهاد وزارت نفت تصویب کرد.

رونوشت دستور وزیر نفت افزون بر حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت، شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت نیز ارسال شده است.

اخبار کوتاه

  • فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ کارت سوخت هوشمند بدلیل سوء استفاده و توزیع سوخت خارج از شبکه در جایگاه های عرضه این استان کشف و ضبط شده است.
  • بهمن رشیدی، رئیس مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی گفت: با بهره‌برداری از الکتروپمپ شماره ۲ خط ۱۶ اینچ، ضریب پایداری و ظرفیت انتقال فرآورده‌های نفتی اصفهان به رفسنجان افزایش یافت.
  • احمد فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به اجرای فاز اول سامانه مانیتورینگ در ایستگاه های پر مصرف استان اشاره کرد و گفت: فاز ۲ این طرح نیز بزودی در ۹۱ واحد صنعتی پر مصرف اجرا می شود.
  • خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان گفت: اوپک به تمدید توافق کاهش تولید پس از انقضای آن در پایان ژوئن نزدیک می شود.

نفت و ورزش

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان از مذاکره با یک مربی پرتغالی خبر دادند.

پس از جدایی پائولو سرجیو از صنعت نفت آبادان، هنوز سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است، از طرفی قرار است تا چند روز آینده وضعیت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه نیز مشخص شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که کادر مدیریتی باشگاه صنعت نفت کمترین تغییر را خواهد داشت و مسئولان این باشگاه هم در تلاش هستند تا هر چه زودتر جانشین سرجیو را مشخص کنند. آنها در حال مذاکره با چند گزینه هستند که جدی‌ترین مذاکرات با یک مربی پرتغالی در حال انجام است.

(بازدید 14,365 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx