قانع شدن نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر نفت

چهره های این ویدئو

اقدام‌های توسعه‌ای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ستودنی است

وزیر نفت، امروز (یکشنبه، 30 دی‌ماه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، به پرسش احمد سالک کاشانی، نماینده اصفهان درباره عزل و نصب‌های هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس پاسخ داد و در پایان نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وی قانع شدند.
احمد مرادی، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در این باره به خبرنگار شانا گفت: فعالیت‌های انجام شده در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و همچنین تلاش‌های معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ستودنی است و نمایندگان استان هرمزگان از روند توسعه‌ای این شرکت و اقدام‌های مثبت معاون وزیر نفت قدردانی می‌کنند.‌
عبدالحمید خدری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: همانطور که وزیر نفت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد، در عزل و نصب‌های انجام شده در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس فعالیت غیرقانونی انجام نشده و اگر تصمیمی خلاف قانون باشد بدون شک دستگاه‌های نظارتی ورود خواهند کرد.
ناصر شریفی، نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه وزارت نفت از جمله دستگاه‌هایی بوده که به مقوله جوانگرایی توجه ویژه‌ای داشته است، عنوان کرد: معتقدم باید به جوان‌های این کشور میدان داد تا در آینده مدیران باتجربه‌ای داشته باشیم. معتقدم معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران جوانی کارآمد است که فعالیت‌های مثبتی نیز تاکنون از وی مشاهده شده است.
سکینه الماسی، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای وزارت نفت به‌ویژه در بخش تولید بنزین و گازوئیل باکیفیت به طور ملموسی قابل مشاهده است. امیدواریم جوانگرایی در این دستگاه اجرایی همزمان با پیشرفت و توسعه تداوم یابد.
حسین امیری خامکانی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم با تشکر و قدردانی از فعالیت‌های وزارت نفت در تولید بنزین به‌ویژه در دوران تحریم اقتصادی افزود: با تلاش وزارت نفت و همچنین مدیریت مصرف سوخت توسط مردم، در آینده ایران صادرکننده بنزین خواهد بود.
شایان ذکر است نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به پرسش احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان از بیژن زنگنه، وزیر نفت درباره عزل و نصب‌های هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و واردات بنزین، با 110 رأی موافق، 60 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.‌
همچنین رضا انصاری، نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی نیز که پرسش خود را از وزیر نفت درباره اولویت‌های این وزارتخانه برای ارتقا ارتباط صنعت و دانشگاه، مطرح کرد، در پایان بدون رأی‌گیری از پاسخ‌های زنگنه قانع شد.

(بازدید 15,753 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx