ضرورت افزایش جایگاه‌های سی‌ان‌جی در زاهدان

تلویزیون نفت بررسی می کند

مصرف روزانه ۴۴۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در کردستان

سرخط اخبار

سعید جمشیدی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: از آغاز اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی عمومی در کارگاه‌های طرح رایگان تبدیل به سی‌ان‌جی در سطح استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۵۵۰ دستگاه خودرو موفق به نصب تجهیزات سی‌ان‌جی روی خودرو خود شده‌اند.

.

عبدالله گیتی‌منش؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف روزانه ۴۴۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در شش ماهه نخست سال‌جاری در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: در بازه زمانی مذکور، ۸۱ میلیون و پانصد هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شده است که با رشد دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

.

علی روح‌اللهی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی با توزیع بیش از ۳۵۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در شش ماه نخست سال‌جاری در سطح این منطقه خبر داد.

.

علی اصغر عباسی؛ مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ايران گفت: افزایش جایگاه‌های سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان ضروری است و باید جهت جذب سرمایه‌گذار اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شود و بخش خصوصی از مزایای احداث جایگاه مطلع شود.

(بازدید 4,381 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx