9ماه؛ سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت

تلویزیون نفت بررسی می کند

سهمیه سوخت خودروهای فرسوده

سرخط اخبار

كرامت ويس كرمی؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اينكه سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت ۹ماه باقي مي ماند، گفت: ميزان ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت که تا پیش از این ۳۶۰ لیتر بود در فروردین‌ماه به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرد، اما قرار نیست این عدد تغییر کند.

.

سیدحجت مدنی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: بالغ بر ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ۴ در نیمه نخست سال‌جاری در سطح منطقه اردبیل توزیع شده است.

.

فاطمه کاهی؛ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به سهمیه سوخت خودروهای فرسوده گفت: اعطای سهمیه به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فرسوده در حوزه اختیارات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیست.

به گفته وی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در حوزه اختصاص سوخت به خودروهای فرسوده صرفا بازوی اجرایی طرح سهمیه‌بندی بنزین محسوب می‌شود، حذف کارت سوخت خودرو‌های فرسوده براساس مصوبات هیات دولت و قانون جامع کاهش آلودگی هوا انجام شده است.

.

سبحان رجب‌پور؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به تامین و عرضه سوخت در شش ماهه دوم سال و ذخیره کافی در انبارهای نفت اشاره کرد و گفت: با نظارت مستمر در تحویل سوخت به بخش‌های مختلف مصرف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد و نواحی تابعه، شش ماهه دوم امسال نیز همچون گذشته تامین و توزیع سوخت به موقع انجام شود.

(بازدید 3,758 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx