واکنش تند گزارشگر بازی پرسپولیس به انتقاد میثاقی

تلویزیون نفت پیگیری می کند

کشمکش گزارشگر جنوبی و ‌‌میثاقی روی آنتن زنده!

پاسخ به انتقاد مجری فوتبال برتر در پخش زنده

گزارشگر شبکه خوزستان در اواسط نیمه دوم مسابقه دو تیم نفت و پرسپولیس شروع به گله گذاری از محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر کرد.

ماجرا از جایی آغاز شد که حسین شیخ آزادی گزارشگر بازی در نیمه اول بارها و بارها با اشاره به شرایط جوی ، رطوبت بالا، دمای 50 درجه و رطوبت بالای هشتاددرصد از شرایط سخت تصویربرداری ازاین مسابقه گفت و همچنین تاکید کرد که باید از همکارانش برای پوشش این مسابقه تقدیر شود. این در حالی بود که در صحنه گل پرسپولیس و زمانی که مهدی شیری با نفوذ از سمت راست توپ را به گوشه محوطه جریمه برد و با پای چپ روی دروازه نفت سانتر کرد و علیپور توپ را به تور دروازه چسباند واکنش خاصی نسبت به این صحنه نداشت و آن را با صدای پایین گزارش کرد.

نیمه اول به پایان رسید و پخش به استودیوی شبکه 3 رفت محمدحسین میثاقی با اشاره به موضوع گزارشگری گفت خوب نیست موقع گل اول پرسپولیس که ممکن است این تیم را قهرمان لیگ کند هیچ هیجانی در گزارش نباشد انگار که گلی به ثمر نرسیده است.

با اتمام صحبت های میثاقی آنتن به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگشت و بازی با شرایط عادی خود دنبال شد اما در اواسط نیمه و انگار از بیرون زمین به حسین شیخ آزادی گزارشگر مسابقه این خبر را رسانده بودند او ناگهان گفت: زیرسوال بردن زحمات همکاران ما توسط مجری فوتبال برتر-بدون ذکر نام- جای گله دارد. شیخ آزادی در ادامه صحبت هایش بازهم به شرایط جوی شهرمسجد سلیمان و تعطیلی ادارات اشاره کرد و گفت الین مسابقات بدون امکانات لازم و استاندارد تصویربرداری می شود و مایه تاسف است که همکاران تلویزیون در شبکه سوم این زحمات را زیرسوال می برند.

البته گزارشگر بازی در پایان یک تشکر از هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر داشت تا به نوعی ماجرا را در سطح همان چالش با محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر حفظ کرده باشد.

حرف های گزارشگر بازی خیلی زود و در زمانی که او کماکان درحال گزارش بازی بود خیلی زود در فضای مجازی منتشر و مورد قضاوت و تحلیل کاربران مختلف قرار گرفت که البته بیشتر نگاه منتقدانه به حرف های گزارشگر بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بود.

واقعیت این است که نه فقط محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر که رسانه های مختلف و همچنین برنامه نود و عادل فردوسی پور در سال های اخیر نسبت به برخی گزارش های یکطرفه از سوی گزارشگران شبکه های استانی انتقادهایی داشته باشند. البته میثاقی در پایان بازی وقتی دوربین به استودیو شبکه سه آمد پاسخی به حرف های گزارشگر بازی نداد تا این چالش درون سازمانی بی سرانجام به پایان برسد.

(بازدید 3,237 بار, بازدیدهای امروز 1 )
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفاً دیدگاه خود را درباره این پست به اشتراک بگذاریدx